Görev Tanımları
Genel Sekreterin Görev ve Yetkileri
Genel Sekreter tarafından imzalanacak yazı ve onaylar şunlardır:
- Senato ve Yönetim Kurulu kararlarının ilgili birimlere gönderilmesine ilişkin yazılar,
- Genel Sekreter tarafından açılan soruşturmaların yürütülmesi, sonuçlandırılması ile ilgili yazışmalar,
- Personel atamaları ile ilgili kararname ve onayların üst yazıları ile personelin görevden ayrılış veya göreve başlayışlarına dair yapılan yazışmalar,
- Anma, kutlama günleri ve bayram programlarına ilişkin bildirimler,
- Hukuk Müşavirliğine bağlı Bilgi Edinme Biriminin yazışmaları,
- Rektör ve Rektör Yardımcılarının imzalayacakları yazıların parafı,
- Başvuru dilekçelerine verilen cevaplar ile bilgi ve belge istemleri hakkında ilgili şahıslara yazılan yazılar,
- Üniversitenin tarafı olmadığı dosyalara ilişkin mahkeme ve icra dairelerinden istenilen bilgi ve belgelerin gönderilmesine ve/veya bilgi belge istenilmesine, bilirkişi görevlendirilmesine ilişkin yazılar,
- Kendisine bağlı birimler arasında koordinasyonu sağlayıcı yazı veya talimatlar ile bu birimlerin hizmet akışı ve düzenlenmesine ilişkin yazılar,
- Araç ve şoför görevlendirme onayları,
- Hizmet içi eğitim çalışmalarının personele duyurulmasına ilişkin yazılar,
- Öğrenci kulüplerinin faaliyetleri hariç olmak üzere çeşitli afiş, broşür, duyuru, internet duyurusu, fuar, stant açma talepleri ve ilanların ilgili akademik ve idari birimlere gönderilmesine dair yazılar ve onaylar,
- Akademik ve idari personelin özlük dosyası alma ve gönderilmesine dair kurumlarla yapılan yazışmalar,
- Üniversitenin salonlarında düzenlenecek etkinliklerde salonların uygunluğuna dair izinler,
- Üniversitede düzenlenen her türlü merkezi sınav organizasyonuna ilişkin yazışmalar,
- Akademik ve idari personelin atama kararnamelerinin teklifleri (Personel Daire Başkanının teklifine ek olarak),
- İdari personelin asalet tasdiki ve unvan değişikliği teklifleri (Personel Daire Başkanının teklifine ek olarak),
- Üniversiteye kurum içi veya dışından gelen ve onay gerektiren yazıların konularına göre ilgili birimlere dağıtımı ve sevki,
- İdari birimlerden Rektörlük Makamına hitaben yazılması gereken yazılar,
- Rektörlük Makamı tarafından verilen diğer görevlere dair yazı ve onaylar,
- Genel Sekreter Yardımcıları, Hukuk Müşaviri, Daire Başkanları ve Genel Sekreterlik personelinin yıllık izin onayları ile hastalık raporlarının izne çevrilmesi,
- Mevzuatta Genel Sekretere bırakılmış ve yönergede yetki devri yapılmamış konulardaki yazılar.
Genel Sekreter Yardımcısının Görev ve Yetkileri
Genel Sekreter Yardımcısı tarafından imzalanacak yazı ve onaylar şunlardır:
- Görev paylaşımına uygun olarak Genel Sekreterin usulüne göre devredeceği yetkiler,
- Rektörlük Makamı ve Genel Sekreter tarafından verilen diğer görevler.