Genel Sekreterlik

Görev Tanımları

Genel Sekreterin Görev ve Yetkileri

Genel Sekreter tarafından imzalanacak yazı ve onaylar şunlardır:

  • Senato ve Yönetim Kurulu kararlarının ilgili birimlere gönderilmesine ilişkin yazılar,
  • Genel Sekreter tarafından açılan soruşturmaların yürütülmesi, sonuçlandırılması ile ilgili yazışmalar,
  • Personel atamaları ile ilgili kararname ve onayların üst yazıları ile personelin görevden ayrılış veya göreve başlayışlarına dair yapılan yazışmalar,
  • Anma, kutlama günleri ve bayram programlarına ilişkin bildirimler,
  • Hukuk Müşavirliğine bağlı Bilgi Edinme Biriminin yazışmaları,
  • Rektör ve Rektör Yardımcılarının imzalayacakları yazıların parafı,
  • Başvuru dilekçelerine verilen cevaplar ile bilgi ve belge istemleri hakkında ilgili şahıslara yazılan yazılar,
  • Üniversitenin tarafı olmadığı dosyalara ilişkin mahkeme ve icra dairelerinden istenilen bilgi ve belgelerin gönderilmesine ve/veya bilgi belge istenilmesine, bilirkişi görevlendirilmesine ilişkin yazılar,
  • Kendisine bağlı birimler arasında koordinasyonu sağlayıcı yazı veya talimatlar ile bu birimlerin hizmet akışı ve düzenlenmesine ilişkin yazılar,
  • Araç ve şoför görevlendirme onayları,
  • Hizmet içi eğitim çalışmalarının personele duyurulmasına ilişkin yazılar,
  • Öğrenci kulüplerinin faaliyetleri hariç olmak üzere çeşitli afiş, broşür, duyuru, internet duyurusu, fuar, stant açma talepleri ve ilanların ilgili akademik ve idari birimlere gönderilmesine dair yazılar ve onaylar,
  • Akademik ve idari personelin özlük dosyası alma ve gönderilmesine dair kurumlarla yapılan yazışmalar,
  • Üniversitenin salonlarında düzenlenecek etkinliklerde salonların uygunluğuna dair izinler,
  • Üniversitede düzenlenen her türlü merkezi sınav organizasyonuna ilişkin yazışmalar,
  • Akademik ve idari personelin atama kararnamelerinin teklifleri (Personel Daire Başkanının teklifine ek olarak),
  • İdari personelin asalet tasdiki ve unvan değişikliği teklifleri (Personel Daire Başkanının teklifine ek olarak),
  • Üniversiteye kurum içi veya dışından gelen ve onay gerektiren yazıların konularına göre ilgili birimlere dağıtımı ve sevki,
  • İdari birimlerden Rektörlük Makamına hitaben yazılması gereken yazılar,
  • Rektörlük Makamı tarafından verilen diğer görevlere dair yazı ve onaylar,
  • Genel Sekreter Yardımcıları, Hukuk Müşaviri, Daire Başkanları ve Genel Sekreterlik personelinin yıllık izin onayları ile hastalık raporlarının izne çevrilmesi,
  • Mevzuatta Genel Sekretere bırakılmış ve yönergede yetki devri yapılmamış konulardaki yazılar.

 

Genel Sekreter Yardımcısının Görev ve Yetkileri

Genel Sekreter Yardımcısı tarafından imzalanacak yazı ve onaylar şunlardır:

  • Görev paylaşımına uygun olarak Genel Sekreterin usulüne göre devredeceği yetkiler,
  • Rektörlük Makamı ve Genel Sekreter tarafından verilen diğer görevler.
Menüyü Kapat