Genel Sekreterlik

Misyon ve Vizyon

Misyon

Genel Sekreterlik olarak, idari hizmetlerin yürütülmesinde sürekli gelişime ve değişime açık, kamu yararını önceleyen, hizmet gereklerine uygun planlama ve örgütlenme işlevi ile iç ve dış paydaşlarla iletişime açık, etkin, güvenilir ve kaliteli etkileşim kurmaktır.

Vizyon

Üniversitemizin stratejik hedeflerinin gerçekleştirmesi kapsamında görev sorumluluklarının bilinciyle; Genel Sekreterliğimiz idari teşkilatında bulunan birimlerin verimli, düzenli ve uyumlu bir şekilde çalışmasını temin etmek için kurum kültürü oluşturarak, etkin bir idari yapıyı tesis etmeyi amaçlamaktadır.

Temel Değerler

  • Adalet ve liyakat
  • Sağlıklı iletişim
  • Performansa dayalı değerlendirme
  • Uyumlu ekip çalışması
  • Sürekli gelişme ve geliştirme
  • Temel hak ve hürriyetlere saygı
  • Türkiye Cumhuriyeti’nin temel değerlerine bağlılık
  • Evrensellik
  • Bilimsel ahlak ve kurumsal kimlik
  • Dürüstlük, şeffaflık ve hesap verebilirlik
  • Toplam kalite yönetimi ve üretkenlik
  • Hoşgörü ve alçak gönüllülük
  • Özgürlük ve sorumluluk
  • Özgüven ve disiplin
  • Doğaya ve çevreye saygı
  • Toplumsal sorumluluk ve paylaşım
  • Öğrenci merkezli yönetim anlayışı  
  • Hayatboyu öğrenme
Menüyü Kapat