Genel Sekreterlik

Üniversitemiz Personeline Taşınır Kayıt ve Maaş İşlemleri Eğitimi

Birimlerimizde görev yapmakta olan taşınır kayıt yetkilileri ve maaş mutemetlerine yetki ve sorumluluk alanları ile ilgili güncel hizmet içi eğitim verildi.

Fatih Kampüsümüz bünyesindeki İdari Bina Toplantı Salonumuzda düzenlenen ve üç gün devam eden eğitim programı çerçevesinde, “Taşınır Mal Yönetmeliği Taşınır İşlem Modülü”, “Taşınır Mal Yönetmeliği Taşınır İşlem Modülü Uygulamaları” ile “KBS Maaş Modülü” konularında personelin eğitimi gerçekleştirildi. Strateji Geliştirme Daire Başkanı Veysel SAY ve Şube Müdürü Cengiz KOCAMAN ile İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı taşınırlardan sorumlu görevlilerinden Memur Selim KÜÇÜK tarafından verilen eğitimle aynı zamanda çalışanlarımızın yeni uygulamalar hakkında da bilgilendirilmesi sağlandı.

 

İlgili Resimler


Menüyü Kapat